„Luminor“ nuo spalio klientams siūlo susitikti Paupyje ar kitoje jiems patogioje vietoje

Vystantis šiuolaikinėms technologijoms, keičiantis vartotojų įpročiams bei susiduriant su neprognozuojama „COVID-19“ situacija, „Luminor“ bankas ir toliau nuosekliai keičia klientų konsultavimo koncepciją. Tai yra jau keletą metų įgyvendinama „Luminor“ strategija kuo daugiau paslaugų perkelti nuotoliniu būdu ir tapti moderniu, greitu ir lanksčiu banku. Todėl „Luminor“ kviečia žmones į konsultacijas vaizdo ryšiu, atvykti į naują konsultavimo centrą Paupyje arba siūlo naują paslaugą – pasikviesti bankininką ten, kur patogu pačiam klientui.  

„Daugėjant skaitmeninių paslaugų, neišvengiamai keičiasi ir banko misija. Šiandien finansines operacijas atliekantis banko skyrius jau nebetenkina mūsų klientų poreikių. Matome, kad žmonės nori finansinių patarimų, konsultacijų, bendravimo su bankininku, nes daugumą paslaugų klientai gali atlikti ir patys per internetinę bankininkystę. Todėl „Luminor“ kuriami nauji klientų konsultavimo centrai atspindi pačią moderniausią bankinių paslaugų koncepciją ir mūsų klientų lūkesčius. Geriausias to pavyzdys – spalio 2 dieną atidaromas „Luminor“ konsultavimo centras viename gražiausių Vilniaus rajonų – Paupyje“, – sako banko „Luminor“ Lietuvos pardavimų direktorė Giedrė Blazgienė.

Anot G. Blazgienės, naujas konsultavimo centras skiriasi nuo ankstesniųjų ir tuo, kad tai draugiška erdvė, skirta ne vien konsultacijoms, bet ir renginiams, seminarams, susitikimams su partneriais, galų gale – atokvėpio minutei su kavos puodeliu. Jame kartu su klientu bus ieškoma jam reikalingų patarimų, sprendimų, dalijamasi žiniomis, o kasdienės bankininkystės klausimus padėsime išspręsti savitarnos zonoje.

„Luminor“ įgyvendinama nauja klientų konsultavimo koncepcija taip pat yra paremta glaudesniu banko konsultantų ir klientų bendradarbiavimu, greitesne reakcija bei didesniu lankstumu. Todėl „Luminor“, siekdami geriau prisitaikyti prie banko klientų poreikių, tiek vaizdo, tiek įprastas konsultacijas teiks ne tik klientų konsultavimo centruose, bet ir klientams patogiose vietose, pavyzdžiui, jų darbovietėje. Taip pat bankas praplės savo darbo laiką – su konsultantu susitikti bus galima sutartu metu iki 20 val., taip pat ir šeštadieniais.

Pasak G. Blazgienės, klientų apklausos rodo, kad nuotolinės paslaugos jiems yra lengvai prieinamos, greitos ir taupančios laiką. Šiandien net 85 proc. „Luminor“ klientų mokėjimo korteles užsisako sau į namus ar darbo vietą. 2020 m. beveik 90 proc. aktyvių „Luminor“ klientų Baltijos šalyse kasdienius finansinius reikalus tvarkė per skaitmeninius ir nuotolinius kanalus, šiais kanalais klientai atlieka 95 proc. bankinių operacijų. „Juolab kad mūsų bankas rinkai pristatė galimybę tapti klientu nuotoliniu būdu ir žmonės šį būdą pamėgo bei puikiai išnaudoja. Tad matome, kad mūsų klientai vis labiau kasdienėms operacijoms naudoja interneto banką, o asmeniškai su bankininku konsultuojasi sudėtingesniais klausimais“, – pažymi G. Blazgienė.

„Luminor“ primena, kad šiandien interneto banke klientai gali patys užsisakyti mokėjimo kortelę, aktyvuoti paštu gautą mokėjimo kortelę ir gauti mokėjimo kortelės PIN kodo priminimą, keisti mokėjimo kortelės limitus, užblokuoti mokėjimo kortelę, pasitikrinti sąskaitos likutį, atlikti mokėjimus, atidaryti indėlio ar taupomąją sąskaitą.

Keičiant klientų konsultavimo centrų koncepciją, „Luminor“ nuo spalio 2 dienos perkelia Žirmūnų ir Liepkalnio skyrius į naująjį „Luminor“ Paupio klientų konsultavimo centrą Užupyje. Taip pat nuo spalio 1 dienos uždaromi klientų aptarnavimo skyriai Tauragėje ir Utenoje.Grynųjų pinigų operacijoms Tauragės gyventojai galės ir toliau naudotis pinigus priimančiu ir išduodančiu bankomatu Dariaus ir Girėno g. 9; o Utenoje – J. Basanavičiaus g. 52. Pertvarkęs tinklą bankas „Luminor“ 2020 metų pabaigoje turės 29 klientų konsultavimo ir savitarnos centrus Baltijos šalyse. Daugiausia jų bus Lietuvoje – 12, Latvijoje – 9, Estijoje – 8.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.